تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران |09127384085-66221407-09191530595

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

شرکت و خدمات نمایندگی ایکس ویژن درتهران بر عهده خدمات پس از فروش ایکس ویژن (مادیران) میباشد.

شرکت مادیران تولید کننده تلویزیون و مانیتورهای اداری وصنعتی را با برند  ایکس ویژن میباشد. شرکت مادیران در سال 1385 تولیدات محصولات صوتی تصویری ایکس ویژن را آغاز کرد.

کیفیت بالای این محصولات باعث شد خیلی سریع در بازار جایگاه های اول را از آن خود کند.

شرکت مادیران با سابقه 50 ساله درخشان خود به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های تولید و خدمات پس از فروش لوازم صوتی تصویری در ایران بوده است.

مشاوره وتماس با ما

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

تلویزیون‌ها در صدها برند مختلف و با قابلیت‌ها و طراحی‌های متفاوت ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند. کیفیت تصویر و زیبایی ظاهر از مواردی است که در هنگام خرید تلویزیون برای شما اهمیت داشته و به آن توجه می‌کنید. اما باید موارد دیگری را نیز در ذهن داشته باشید. یکی از این موارد مهم خدمات پس از فروش است. زیرا به هرحال تلویزیون شما مانند هر وسیلۀ برقی دیگری می‌تواند با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد. در مورد تلویزیون‌ها که حساس‌تر هستند این امر اهمیت بیشتری دارد. زیرا کوچک‌ترین ضربه‌ای ممکن است به دستگاه شما آسیب بزند. ایکس ویژن غرب تهران از جمله برندهایی است که به خدمات پس از فروش نیز اهمیت زیادی می‌دهد. در صورت نیاز به خدمات و تعمیر تلویزیون در غرب تهران کافی است با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم تماس بگیرید.

ایکس ویژن در مدل‌های مختلف و برای سلیقه‌های متفاوت طراحی شده است. اما به هر حال خرابی در هرکدام از آن‌ها دور از تصور نیست. هر زمان برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم نیاز به کمک داشتید تنها کافی است با نیروهای متخصص حاضر در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم تماس بگیرید. تعمیرات تلویزیون کاری است که نیاز به تخصص و مهارت زیاد دارد و باید به مراکز معتبر و مجاز سپرده شود.

تعمیر بک لایت ال ای دی ایکس ویژن غرب تهران

 رایج ترین ایرادات در تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

یکی از مشکلات کاربران در تلویزیون‌های ایکس ویژن خارج نشدن دستگاه از حالت استندبای است. در چنین حالتی دستگاه شما روشن نشده و کار نمی‌کند. در برخی موارد تلویزیون از استندبای بیرون آمده ولی هیچ صدا یا تصویری در آن دیده نمی‌شود. در چنین شرایطی به احتمال زیاد مادربرد دستگاه شما خراب است و باید بررسی شده و تعمیر گردد. برای بررسی دقیق و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم با ما در نمایندگی فدک ایکس ویژن در  محدوده غرب تهران تماس باشید.

خرابی یا نداشتن صدادر تلویزیون ایکس ویژن تهران

گاهی پیش می‌آید که تلویزیون در پخش تصاویر و روشن و خاموش شدن عادی مشکلی ندارد اما صدای آن تاخیر داشته و یا اینکه کلاً قطع شده است. برای بررسی علت قطعی صدا می‌توانید با نمایندگی تلویزیون فدک ایکس ویژن تماس بگیرید. لازم است منبع تغذیه برد پاور توسط افراد متخصص بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد. اگر ایرادی در این منبع تغذیه نبود به سراغ برد پاور خواهیم رفت. در هر زمان از روز که خواستید می‌توانید برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محدوده غرب تهران با ما در تماس باشید.

چرا تلویزیون دیر روشن می‌شود

اگر چه در زمان استفاده از ریموت و چه با فشردن کلید پاور بازهم تلویزیون شما دیر روشن می‌شود باید بدانید ایرادی در پاور دستگاه ایجاد شده است. با خراب شدن پاور تلویزیون شاید هر بار زمان زیادی طول بکشد تا دستگاه شما روشن شود. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی تخصصی پاور و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن درغرب تهران با ما در تماس باشید. نمایندگی تلویزیون فدک ایکس ویژن در تمام روز پاسخگوی شما مشتریان محترم می‌باشد.

 تعمیر تلویزیون ایکس ویژن درغرب تهران 

۱- با استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل، از پرداخت هزینه های اضافی حمل و نقل خلاص خواهید شد.

۲- زمانی که عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن در منزل شما انجام می گردد، خطرات ناشی از انتقال دستگاه و آسیب های احتمالی آن، تلویزیون شما را تهدید نمی کند.

۳- می توانید از نزدیک ناظر خدمات تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در  غرب تهران درمنزل یا محل کار خود باشید.

۴- تمامی مراحل کار اعم از تست دستگاه، عیب یابی، تشخیص قطعه خراب، و تعویض یا تعمیر آن در محل مشتری انجام می گیرد.

خدمات تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

خدمات گروه تخصصی دادگر در قبال تلویزیون های ایکس ویژن به مدل خاصی محدود نمی‌شود و تمام مدل های تلویزیون x-vision را پشتیبانی می کند. برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تبریز به شرح زیر است:

۱- تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن

۲- تعمیر فلت تلویزیون ایکس ویژن

۳- تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

۴- تعمیرات تلویزیون اولِد (OLED) ایکس ویژن

۵- تعمیرات تلویزیون پلاسما، LCD و LED ایکس ویژن

روند انجام تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

تکنسین های متخصص نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن درغرب تهران  آماده خدمت رسانی در هر زمینه و پاسخ گویی به هر سوال در جهت تعمیر دستگاه شما هستد. از جمله راهنمایی های ارائه شده به مشتریان عزیزان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– برآورد هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

– مدت زمانی که برای تعمیر دستگاه نیاز است

– روند اعزام تکنسین به محل مشتری

– نیاز به قطعه داشتن یا نداشتن جهت تعمیر

– پاسخگویی به تمام پرسش ها و مشکلات مشتریان

کلیه دمات در محل با مشاوره رایگان و با ضمانت سه ماهه قطعات مصرفی

در اسرع وقت به مشتریان عزیز ارائه میگردد.

مشاوره و تماس باما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *