نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

 نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن (X-Vision) نام تجاری ایرانی متعلق به گروه مادیران است که تأمین کننده

لوازم الکترونیکی مصرفی متعدد به بازارهای داخلی و بین‌المللی است. این گروه کاملاً

خصوصی است و به هیچ دولتی در منطقه متصل نشده است. بازار اولیه X-Vision در

ایران و خاور میانه است. این شرکت محصولات خود را در یک کمپین در ماه آگوست سال

۲۰۰۶، که در آن شرکت توزیع مادیران مسئول تمام جنبه‌های نام تجاری X-Vision در ایران

شد راه اندازی کرد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

مقدمه

همانطور که بر همگان مبرهن است یکی از لوازم پرکاربرد در هر منزلی تلویزیون می باشد، اکثر افراد حاضر در منزل بیشتر اوقات خود را با تماشای تلویزیون سپری می‌کنند. برند ایکس ویژن که مدتی است در بین کاربران جایگاه خود را به دست آورده است، از مارک های تلویزیون قابل عرضه در بازار می باشد که از لحاظ کیفیت می‌توان با اغلب مارک های مشهور آن را به رقابت گذاشت. همچنین در ساخت تلویزیون های ایکس ویژن توجه ویژه ای به پنل آن شده است. از آنجا که پنل تلویزیون ها در برابر ضربات ناچیز نیز آسیب پذیر می باشد، در تولید تلویزیون های ایکس ویژن از پنل IPS استفاده شده که یکی از تکنولوژی های جدید بوده و همچنین این نوع پنل ها از زاویه دید بالا، زمان پاسخ دهی سریع تر، امکان تماشای صفحه نمایش از محدوده وسیع تر برخوردار می باشند.

مرکز تخصصی تعمیرات آریان توجه ویژه‌ای به این برند نموده و با همراهی جمعی از تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آماده خدمات رسانی به کاربران گرامی می باشد. به دلیل ارائه هر چه بهتر خدمات تعمیر به کاربران، مجموعه آریان اقدام به تهیه بروز ترین ابزار آلات و دستگاه های تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نموده است و تجربه شیرینی از تعمیر تلویزیون را به شما عرضه خواهد داشت.

 

تلویزیون ال ای دی از لامپ هایLEDبرای روشن شدن صفح

پر تکرارترین علت خرابی تلویزیون ایکس ویژن چیست؟!

مشکلات رایج در تلویزیون های ایکس ویژن

یکی از اصلی‌ترین معضلاتی که معمولاً تمام مدل های تلویزیون ایکس ویژن را درگیر خود می‌کند، به وجود آمدن اختلالات در تصویر و همچنین خاموش شدن تلویزیون است، مسئله تصویر در بیشتر مواقع در حالیست که صدای تلویزیون همچنان در حال پخش است و شنیده می‌شود. بدین معنا که اختلال به وجود آمده تنها مربوط به قطعاتی است که در تصویر تلویزیون دخیل می باشند

بک لایت یکی از قطعات اصلی و اساسی در تلویزیون است که وظیفه نمایش تصویر بر روی پنل را بر عهده دارد. برد اصلی ، برد پاور و تیکان هم قطعات اصلی تلویزیون را شامل می شوند . در ادامه به توضیح راجع به نحوه خرابی آنها در تلویزیون ایکس ویژن خواهیم پرداخت. همچنین با ارائه راهکارهایی که توسط کاربر قابل انجام است از آسیب دیدگی زود هنگام این قطعه جلوگیری به عمل خواهیم آورد.

ه نمایش استفاده می کند.

از مزیت های این نوع تلویزیون ها می توان به کیفت بهتر برنامه های نمایشی، باریک تر

بودن این نوع تلویزیون ها، زاویه دید بیشتر، عمر مفید بیشتر و کم مصرف بودن آنها اشاره

کرد. تلویزیون های ال ای دی شارپ و همچنین تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن که

توسط مادیران عرضه می شوند دارای استانداردهای بین المللی و بهترین کیفیت در نمایش

هستند. تلویزیون های ال ای دی را از مادیران بخواهید.

 

ایرادهای مربوط به خاموش شدن تلویزیون

1- علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

از جمله ایراداتی که در برخی مدل‌های تلویزیون ایکس ویژن پیش خواهد آمد بدین صورت است که تلویزیون خاموش شده و حتی چراغ پاور آن هم روشن نمی‌شود. تعمیر این قبیل مشکلات تنها می بایست توسط کارشناسان و مراکز مجاز تعمیر صورت گیرد. چون کوچک‌ترین خطایی در امر تعمیر می تواند باعث از کارافتادگی کامل دستگاه شود و شکستگی پنل از این قبیل موارد می باشد.

اصلی‌ترین دلیل روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن مربوط به مین برد ( برد اصلی ) یا بُرد پاور تلویزیون باشد.

مطالعه مقاله ” علت روشن نشدن تلویزیون ” کمک می کند اطلاعات کامل تری را درباره این مشکل بدست آورید .

خبر خوب : این مشکل کاملا قابل تعمیر می باشد . بنابراین پیشنهاد مجموعه تعمیرات آریان به شما کاربران گرامی این می باشد که بعد از پدید آمدن این مشکل در دستگاه خود سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید .

2- یک لحظه تصویر می‌آید و خاموش می شود

گاهی هنگام مشاهده ممکن است با این صحنه مواجه شده باشید که بعد از روشن کردن تلویزیون ، در یک لحظه تصویر تلویزیون رفته و خاموش می شود. خاموش شدن خودکار تلویزیون به هنگام تماشا می تواند در ابتدا در ساعات طولانی پیش آید و این روند تا جایی ادامه پیدا کند که تماشای تلویزیون را مختل نماید یا با تکرار احتمال کلا خاموش شدن تلویزیون وجود دارد. این مشکل بیشتر مربوط به بک لایت یا مین برد می باشد .

مطالعه مقاله ” مین برد تلویزیون ” کمک می کند اطلاعات کامل تری را درباره برد اصلی بدست آورید .

3- تلویزیون ایکس ویژن روشن و خاموش می شود

گاهی هنگام مشاهده ممکن است با این صحنه مواجه شده باشید که بدون دخالت دست و استفاده از ریموت کنترل، تلویزیون به صورت خودکار خاموش و روشن شده و مجدداً از آرم ایکس ویژن شروع به کار می‌کند. در صورت عدم رسیدگی این روند تا جایی ادامه پیدا کند تا نه تنها قطعه معیوب بلکه دیگر قطعات درگیر با این موضوع دچار مشکل شوند . علت خاموش روشن شدن تلویزیون می‌تواند ناشی از خرابی در یکی از دو قطعه برد پاور یا مین برد تلویزیون باشد .

البته مطالعه مقاله ” علت خاموش و روشن شدن تلویزیون ” کمک می کند اطلاعات کامل تری را درباره این قطعه بدست آورید .

4- تلویزیون بعد از چند ساعت خاموش می شود

گاهی هنگام مشاهده ممکن است با این صحنه مواجه شده باشید که بدون دخالت دست و استفاده از ریموت کنترل، تلویزیون به صورت خودکار بعد از چند ساعت خاموش شود . ابتدا می توانید از طریق منوی تنظیمات گزینه تایمر خواب را بررسی نموده که احیانا آن فعال نباشد، چون فعال بودن آن گزینه بدین معناست که تلویزیون در تایم مشخصی خاموش شود. خاموش شدن خودکار تلویزیون به هنگام تماشا می تواند در ابتدا در ساعات طولانی پیش آید و این روند تا جایی ادامه پیدا کند که تماشای تلویزیون را مختل نماید. خاموش شدن خودکار تلویزیون می‌تواند ناشی از خرابی در دو قطعه برد پاور و مین برد تلویزیون باشد .

البته مطالعه مقاله ” برد پاور تلویزیون ” کمک می کند اطلاعات کامل تری را درباره این قطعه بدست آورید .

5- خاموش شدن ناگهانی تلویزیون‌های ایکس ویژن

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن بسیار رایج است ، تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش شده و مجدداً از آرم ایکس ویژن شروع به کار می‌کند ، یا در برخی مواقع دیگر روشن نمی شود . علت خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن ناشی از خرابی قطعات بک لایت ، پاور یا مین تلویزیون است اما اغلب علت خاموش شدن تلویزیون بک لایت است.

مطالعه مقاله در خصوص ” بک لایت تلویزیون ” کمک می کند اطلاعات کامل تری را درباره این قطعه بدست آورید .

خبر خوب : این مشکل هم کاملا قابل تعمیر می باشد . تنها کار این است که بعد از پدید آمدن این مشکل در دستگاه خود سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید و با تعمیرات آریان تماس بگیرید .

میخواهیم شایع ترین ضعف ها و ایرادهای اپیدمی در محصولات ایکس ویژن را توضیح دهیم:

  • روشن نشدن دستگاه و نداشتن حتی چراغ STAND BY این عیب اصولا به قسمت برد پاور برمیگردد که با تعویض قطعات فاسد برد پاورسوپلای احتمال زیاد مشکل برد پاور برطرفمیگردد چنانچه با تعویض قطعات فاسد که با دستگاه های خاص الکترونیکی چک شده مشکل برطرف نشد بایستی برد پاور را تعویض کرد که در این مجموعه چه در قسمتتعمیر و چه در قسمت تعویض کلیه قطعات مصرفی شامل سه ماه گارانتی میباشد.
  • دیگر مورد روشن نشدن دستگاه ال ای دی در حالت استندبای مانده و یا از استندبای خارج شده ولی صدا و تصویر ندارد و کنترل هم کار نمیکند که این عیب مربوط به قسمت مین بردمیباشد و  با دستگاه های پیشرفته الکترونیکی اول اقدام به تعمیر و چنانچه جواب ندهد بردمین تعویض میگردد.کلیه قطعات مصرفی شامل سه ماه گارانتی میباشد.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

کلیه خدمات در محل با مشاوره رایگان وبا ضمانت سه ماهه قطعات

مصرفی در اسرع وقت به مشتریان عزیز ارائه میگردد.

 

تماس با ما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *