تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در محل

تعمیر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن در سه راه افسریه

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

در گذشته تا به امروز می توان مهم‌ترین عامل جمع کردن خانواده دور هم را وجود تلویزیون ها دانست اما با توجه به سبک زندگی این روزها، معولا می توان گفت وجود تلویزون در هر خانه به بیش از یک عدد افزایش یافته به طوری که  در هر اتاق یکی برای اعضای خانواده تجهیز گردیده است.

امروزه تعمیرات تلویزیون زمانی آغار می گردد که شما با یکی از این مشکلات تلویزیون رو به رو گردید.از جمله خرابی ها را می توان به مواردی چون روشن نشدن تلویزیون ، تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد، تلویزیون خاموش و روشن می شود، تصویر تلویزیون پرش دارد، تصویر تلویزیون تیره شده است و… اشاره کرد.

پیشرفت علم موجب اتصال راحت تلویزیون ها به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی و همچنین قابلیت دسترسی و اتصال آسان به اینترنت شده است که کاربران می توانند از این طریق به انواع فیلم ها و برنامه ها دسترسی پیدا نمایند و به صورت آنلاین استفاده نمایند.

 

پیغام برنامه ریزی نشده در تلویزیون ال جی و راه حل آن

وقتی شما با پیغام  برنامه­ریزی نشده (Not programmed) از سمت دستگاه خود مواجه می­شوید ، به این معناست که کانال یابی به درستی انجام نشده است. برای کانال یابی درست می‌توانید از روش کانال­ یابی خودکار یا دستی استفاده کنید. تعمیر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن در سه راه افسریه

کانال یابی خودکار : (Auto Tuning)

برای کانال یابی خودکار می­توانید مسیر زیر را انجام دهید.

ابتدا دکمه‌ی Smart که بر روی کنترل دستگاه قرار دارد را بزنید و از آن طریق وارد Setting > Channel در تنظیمات تلویزیون شوید.

در منو، از گزینه­ی Auto Tuning یا کانال‌یابی خودکار استفاده نمایید.

توسط گزینه‌ی Start روند کانال یابی را آغاز نمایید.

در آخر کار، گزینه‌ی Done را انتخاب کنید و خارج گردید.

 

کانال یابی دستی : (Manual Tuning)

برای انجام کانال‌یابی دستی می­توانید مطلب زیر را مطالعه و مرحله به مرحله انجام دهید.

  1. گزینه‌ی کانال یابی دستی را با وارد شدن به بخش تنظیمات و منوی کانال­ها انتخاب نمایید.
  2. سپس بعد از آن گزینه‌ی تلویزیون دیجیتال استفاده کنید و در قسمت UHFCH کد هر کانال را وارد و ثبت کنید. از طریق روابط عمومی استان می­توانید کد شهرستان محل سکونت خود را دریافت نمایید.
  3. گزینه‌ی به روز رسانی یا افزودن را به عنوان آخرین اقدام انتخاب نمایید تا بتوانید کانال ایجاد شده را اضافه و ثبت نمایید. در صور تی که گزینه نمایان نشده آنتن را بررسی کنید.

همان طور که در متن قبل گفته شده بود می توانید برای دریافت کانال‌های دیجیتال در تلویزیون‌های از این دو روش کانال یابی را انجام دهید. کانال یابی خودکار، شبکه‌ها را بر اساس ترتیب و نام ارائه شده توسط صدا و سیما انجام می گیرد.

از مزایای کانال یابی دستی می توان شبکه ها را به صورت مرتب شده دریافت و ثبت نمود و کانال­های تکراری در آن­ها نمی باشد. در کانال‌ یابی به روش دستی نیازمند به شماره‌ی پهنای باند کانال‌ها هستید . می­توانید از صدا و سیمای منطقه‌ی خود این اعداد را دریافت کنید.

اما اگر به شماره‌ی پهنای باند کانال‌ها دسترسی ندارید، از گرینه­ی کانال یابی خودکار استفاده کنید.

 

نوسانات برقی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون دلیل ایجاد نوسانات در برق و خرابی پاور است. تلویزیون های جدید به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین عمل می کنند، غالباً با نوسانات برق دچار خرابی می‌ شوند. بنابراین به کاربران عزیز توصیه داریم که از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق جلوگیری کنند و در این میان از محافظ‌ های برق استفاده کنند تا از خرابی های احتمالی نیز پیشگیری شود. تعمیر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن در سه راه افسریه

 

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

یکی از نکات مهم در انجام تعمیرات تلویزیون، عدم جابجایی دستگاه می باشد. خیلی از شکستگی‌ها و ترک های ایجاد شده روی قطعات تلویزیون به دلیل جابه جایی  ها اتفاق می افتد.

گاهی اوقات قطعه ای که تعمیرکار تلویزیون می تواند آن را تعمیر نمایند با دستکاری‌های غیر اصولی و یا جابجایی کاملا از دور خارج می شود و باید تعویض شود که موجب ساخت هزینه بیشتری را برای شما می شود.

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک یکی از تخصصی­ترین مراکز تعمیرات تلویزیون هست که با بهره­ گیری از دانش روز و تکنسین­ها و تعمیرکاران  مجرب اقدام به تعمیر انواع مدل­های مختلف تلویزیون می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *