تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن در محل

تعمیر تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن در سه راه افسریه

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه تلویزیون ها ارزش و نقش پر رنگی را در خانه ها با خود حمل می کنند، به طوری که از کار افتادن و خرابی تلویزیون می تواند برای کاربر بسیار  ناراحت کننده باشد.امروزه با افزایش شدید قیمت ها افراد بیشتر به دنبال تعمیر لوازم منزل هستند تا جایگزین کردن آن، یکی از گران قیمت ترین لوازم منزل تلویزیون است،

 

خرابی های رایج تلویزیون

خرابی در تلویزیون و قطعات آن دلایل مختلفی خواهد داشت. از دلایل پر تکراری که می توان برای خرابی دستگاه ها در بازار امروزی به حساب آورد، وارد شدن ضربه های اتفاقی به علت بی احتیاطی، فرسودگی قطعات ،صدمه دیدن در اسباب کشی، آب خوردگی ، اتصالات برقی و… که باعث آسیب دیدگی و خرابی جدی در دستگاه می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با موارد خرابی و راه حل هایی آشنا کنیم. تعمیر تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن در سه راه افسریه

خرابی لامپ های تصویر:

لامپ ها در نمایش دادن تصویر نقش مهمی را ایفا می کنند. آنها به صفحه نمایشگر روشنایی می دهند . همچنین از کار افتادن آن می تواند دلیل قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر نیز شود . بیش از حد روشن ماندن تلویزیون از مواردی است که می تواند موجب سوختن و خراب شدن لامپ تصویر به حساب آید، چون گرما و حرارت زیادی تولید می کند و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه هست آسیب جدی وارد می کند. شما می توانید برای تعویض لامپ تصویر با تعمیرکاران با سابقه در تهران تماس برقرار کند که ضمن اطمینان خاطر برای تعمیر دستگاه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و به راحتی این قطعه را تعویض نماید.

آب خوردگی

تعمیرکاران و تکنسین های مجرب بعد از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات یکی از پر تکرار ترین خرابی های دستگاه که همیشه اشاره دارند آب خوردگی تلویزیون می دانند که حتی گاهی اوقات منجر به این می شود که تلویزیون دیگر روشن نشود. آب خوردگی ها خیلی اوقات به علت ریختن آب بر روی دستگاه رخ می دهد اما علت های دیگری نیز دارد که کمتر به آنها توجه گردیده می باشد ، مانند زمانی که تلویزیون در مکانی قرار دارد که رطوبت بسیاری را تشکیل می دهد و این رطوبت داخل فضای داخلی دستگاه می شود یا هنگام تمیز کردن تلویزیون شیشه شور را با فاصله بسیار کمی از تلویزیون اسپری می نمایند باعث داخل شدن آب به داخل دستگاه می شود.

هنگاهی که این اتفاق صورت می گیرد معمولا ممکن است خطوط سیاه و سفید روی تلویزیون نمایان شود. هم چنین ممکن است روشنایی در بخش های تلویزیون به صورت متفاوت ظاهر شود. در ادامه مقاله راه حل های از بین بردن این مشکل آموزش خواهیم داد . تعمیر تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن در سه راه افسریه

اگر در هنگام آب خوردگی تلویزیون خاموش باشد ممکن هست که خرابی که به بار می آیدکمتر باشد برای رفع این مشکل باید فلت های دستگاه تعمیر یا در صورتی خرابی بیش از حد به صورت کامل تعویض شوند. بهتر است برای حل این مشکل با نمایندگی های تخصصی تهران تماس بگیرید و از تکنسین های مجرب کمک بخواهید تا این مشکل را در اسرع وقت حل کنید.

تعمیر بک لایت تلویزیون 

بک لایت، نور پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی را شامل می شود. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می شود نور صفحه قطع و صفحه تلویزیون به سیاهی می رود که در این حالت تلویزیون روشن است و شما صدای تلویزیون را تنها خواهید شنید و می توانید شبکه های تلویزیون را تعویض نماییید اما تصویر نمایان نخواهد شد. هزینه تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متفاوت هست.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص می تواند تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان تعمیر کند. این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما منجر تعمیر تلویزیون شما به بهترین نحو انجام شود. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *