تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل |09127384085-66221407-33641842

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تعمیرات واهمیت آن در زندگی روزمره
تلویزیون در سال 1862 به وسیله جیوانی کازلی داشمند ایتالیایی اختراع گردید. در آن روزگاران تلویزیون ها فقط خطوط و نقوش و عکس های تصویر برداری شده را به صورت  طیف هایی از خاکستری ، سیاه و سفید به نمایش می کشند .امروزه با پیشرفته تکنولوژی انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و پلاسما را در طرح ها و مدل های مختلف توسط برندهای مختلف و جهانی ارائه می کند ،که حتی قابلیته  متصل شدن به اینترنت و پخش تصاویر سه بعدی  را نیز دارا می باشند.تعمیر تلویزیون نیازمند اطلاع و آگاهی از جدیدترین تکنولوژی ها می باشند. متخصصان و تعمیرکاران تلویزیون در فدک دارای تخصص کافی جهت از بین بردن و رفع عیب انواع تلویزیون ال سی دی و ال ای دی و تلویزیون‌های قدیمی می باشند.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در محل

تلویزیون چیست؟

تلویزیون سامانه ای ارتباطی برای پخش و دریافت تصاویر متحرک و صداها از مسافتی دور است.
در تلویزیون آنالوگ تصاویر هر شبکه از یک فرستنده زمینی آنالوگ به آنتن تلویزیون ما می رسد و تنها تجهیزات لازم برای دریافت سیگنال های تلویزیونی آنتن مناسب است.در این سیستم تعداد شبکه های تلویزیونی قابل ارائه بسیار محدود است و اصلی ترین سرویس قابل ارائه پیام نما (تله تکست)می باشد.
در تلویزیون دیجیتال تصاویر تلویزیونی به شکل بیت های داده یعنی صفر و یک در آمده و پس از فشرده سازی درهمان پهنای باند فرکانسی آنالوگ ارسال می شود.برای اینکه این تصاویر به شکل قابل نمایش روی تلویزیون منازل شما دربیاید لازم است یک دستگاه مبدل در کنار تلویزیون اضافه شود تا تصاویر دیجیتال را دریافت کرده و آنها به دستگاه تلویزیون منتقل نماید.اصطلاحاً این دستگاه مبدل تلویزیون دیجیتال یا ست تاب باکس (set top box)نامیده می شود.
در سیستم دیجیتال علاوه بر کیفیت برتر صدا و تصویر نسبت به سیستم آنالوگ امکان ارسال تعداد شبکه های بیشتر نیز وجود دارد.
امکانات جدید تلویزیون دیجیتال

  1. تعداد شبکه های تلویزیونی بیشتر
  2. امکان ارائه شبکه های رادیویی
  3. امکان ارائه شبکه HD
  4. امکان ارائه صدای چند کاناله
  5. امکان ارائه صدای دوم
  6. راهنمای الکترونیکی برنامه ها

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل

در بین تلویزیون های ال ای دی هم ال جی پیشرو می باشد. تلویزیون های ال ای دی  در بسیاری از مدل های این برند ایراد های اپیدمی و شایعی به همراه خود دارند به گونه ای که همه دستگاه های یک نمونه و مدل به یک ایراد ثابت دچار می گردد. برای نمونه به طور معمول در مدل  تلویزیون های ال جی سری LN دچار خرابی بک لایت دیده می شود این اپیدمی در حدی می باشد که حدود 99% تلویزیون های ال جی سری LN که به مراکز تعمیرات تلویزیون مراجعه داشته اند در بخش بک لایت با این خرابی مواجه شده اند.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل

مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون :

بعضی مواقع هنگام تماشای برنامه مورد علاقه ی تلویزیونی خود ناگهان تلویزیون خاموش گردد و دوباره روشن شود. این ایراد یکی از ایرادات متداول  و شایع در تلویزیون های LED محسوب می گردد. در بیشتر موارد این مشکل مربوط به خرابی برد پاور می باشد. بردپاور نقشی اساسی را در روشن کردن تلویزیون ایفا می نماید، این قطعه پرکاربرد به تمامی بخش ‌های مختلف دستگاه ولت ارسال می کند و اگر از کار افتد تلویزیون خاموش شده و دیگر روشن نخواهد شد.

سرویس کار می‌تواند با تعویض نرم افزار تلویزیون، تعویض IC، تعویض قطعات مربوط به بخش حافظه تلویزیون و در نهایت تعویض کامل برد پاور این مشکل را به راحتی رفع نمایید.

دو قسمت شدن تصاویر در تلویزیون :

این مشکل مربوط به  برد تیکان است .کار اصلی تیکان پردازش نهایی سیگنال تصویر و زمانبندی صحیح بخش های مختلف و انتقال به برد آدرس و صفحه نمایش تلویزیون است. از دلیل های مشکل برد تیکان ایجاد خطوط عمودی و افقی و تیره شدن تصویر و دو عدد شدن تصاویر می باشد. برای حل این مشکل خرابی یا تعمیر و تعویض قطعه تیکان می توانید با تکنسین های مجرب ما تماس برقرار کنید.

خرابی لامپ های تصویر:

از کار افتادن لامپ های تصویر می تواند موجب قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر شود چرا که تصویر لامپ ها نقش ضروری دارند. آن ها به صفحه نمایشگر روشنایی می دهند. از دلایل مهم خرابی لامپ ها  می توان به این مورد اشاره کرد که تلویزیون ساعات طولانی بدون استراحت روشن بماند ،چون گرما و حرارت زیادی ایجاد می کند و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه است آسیب وارد می کند. همچنین می توانید برای تعویض لامپ تصویر با تعمیرکاران با سابقه در تهران تماس برقرار نموده تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و به راحتی این قطعه را عوض کنید .

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل

علت خاموش شدن خود به خودی تلویزیون ایکس ویژن ممکن است بر اثر تنظیم تایمر خاموشی باشد، که باعث خاموش شدن تلویزیون سر ساعت خاصی شود، که می‌توان از قسمت تایمرها یا تنظیمات ساعت تایمر خاموشی را لغو کرد.

تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در منزل

در صورت عدم رفع ایراد علت خاموش شدن تلویزیون می‌تواند ناشی از خرابی یکی از قطعات برد پاور یا مین برد تلویزیون باشد .

یکی از اصلی ترین قطعات موجود در تلویزیون برد پاور می باشد. در حقیقت برد پاور وظیفه تامین برق تمامی قطعات دستگاه را بر عهده دارد. از آنجا که برد پاور مستقیما به برق شهری متصل است ، می توان گفت اکثر نوسانات برقی می‌تواند بر روی این قطعه تاثیرگذار باشد و آن را مورد آسیب دیدگی قرار دهد. قطعات تلویزیون هرکدام نیازمند ولتاژ متفاوتی بابت عملکرد خود می باشند که برد پاور وظیفه تبدیل ولتاژ برق شهری به ولتاژ مورد نیاز و انتقال به قطعات را برعهده دارد.

حال اگر خللی در این قطعه به وجود آید عملکرد کل دستگاه را با اختلال مواجه نموده و باعث شده دستگاه حتی روشن نشود. دو علل اصلی خرابی برد پاور می‌تواند استهلاک قطعه و یا نوسانات برقی باشد

7- تلویزیون ایکس ویژن خود به خود روشن می شود

گاهی ممکن است با قطع و وصل شدن برق ، تلویزیون خود به خود روشن شود، این حالت به دلیل اینکه دستگاه عملکردی با عنوان “روشن شدن خودکار” دارد ، کاملا طبیعی است و این حالت به صورت پیش فرض روشن می‌باشد . همچنین این ایراد می‌تواند به دلیل تایمر بیدار باش دستگاه نیز باشد که باید بررسی شود .

در صورتی که با دلایل گفته شده و بررسی آنها مشکل رفع نشد علت خود به خود روشن شدن تلویزیون می‌تواند ناشی از خرابی مین برد تلویزیون باشد .

هنگامی که می خواهید بین خریدن تلویزیون پلاسمایی و LCD(صفحه کریستال مایع)انتخاب کنید در واقع دارید میان دو تکنولوژی در حال رقابت مقایسه انجام می دهید.هر دوی این تکنولوژی ها دو روی یک سکه دیجیتال هستند و در تلاش برای رسیدن به نتایج مشابهی هستند:تصاویر شفاف و با رنگ طبیعی.
در تلویزیون های پلاسمایی نور از سلول هایی منفرد ساطع می شود و می تواند با ظرافت سایه های رنگ ها را با جزئیات بیشتری نشان دهد در حالیکه صفحه های LCD از نور پشتی لوله های فلورسنت استفاده می کنند که از میان یک شاتر کرکره مانند عبور می کنند.
این سیستم های رقیب در سال های اخیر بازار را به دست گرفته اند و اگر شما بخواهید یک تلویزیون جدید بخرید احتمال از یکی از این دو تکنولوژی در آن استفاده شده است.
تعمیر تلویزیون در مرکز تخصصی تعمیرات سام سرویس

شرکت الکترونیک به عنوان نماینده مجاز سامسونگ با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات مانیتور و تلویزیون با به کارگیری افراد کارآزموده و متخصص آمادگی دارد تعمیرات تخصصی تلوزیون شما را در سریعترین زمان و با مناسب ترین قیمت در محل کار یا منزل شما بعهده بگیرد.

متداول ترین ایرادت تلویزیون ایکس ویژن

  1. صدا دارد نور دارد تصویر ندارد…ازخرابی پنل ویا بخش پردازش تصویر
  2. صدا دارد تصویر دارد نور ندارد…از خرابی لامپ تصویر(بکلایت)
  3. تصویر دارد نور دارد صدا ندارد…از خرابی برد مین و یا پاورو
  4. خود به خود خاموش و روشن میشود…برد مین و یا پاور میتواند خراب بتشد.
  5. خود به خودخاموش میشود…از خرابی بخش تغذیه و یا برد مین.
  6. روی چراغ استندبای است و به هیچ عنوان روشن نمیشود…از خرابی برد مین و یا پاورروی چراغ استندبای است وممکن است گاهی روشن شود.
  7. کاملا خاموش است و هیچ علائم حیاتی ندارد…برد پاور ایراد دارد.
  8. تصویر دچار نویز و به هم ریختگی است…از خرابی پاور و یا مین برد.
  9. تصویر نگاتیو است…برد پرازنده تصویر ایراد دارد.
  10. تصویر لرزش دارد.برد پاور و یا برد مین میتواند علت مشکل باشند.
  11. در تصویر خطوط عمودی و یا افقی مشاهده میشود.
  12. روی لوگو گیر کرده (هنگ میکند)…برد مین ایراد دارد.
  13. تصویر سر و ته است(وارونه است)…برد مین ایراد دارد.
  14. نیمی از صفحه خالی و نیمی دیگر دارای تصویر عادی است…بردتیکان و یا پنل ایراد دارد.
  15. تلویزیون دیر روشن میشود…برد پاور ایراد دارد.
  16. تصویر تلویزیون اسلومیشن شده…پنل ایراد دارد.
  17. تلویزیون خود به خود کانال عوض میکند…برد مین ایراد دارد.
  18. تلویزیون خود به خود صدا را کم و زیاد میکند…برد مین ایراد دارد.
  19. به محض روشن شدن ولوم روی حالت حداکثر قرار میگیرد…برد مین ایراد دارد.
  20. بعد از هر بار روشن کردن بایستی از ابتدا کانال یابی کرد…نرم افزار برد مین ایراد دارد.
  21. تنظیمات را در خود نگه نمیدارد.​​​​​​​..برد مین ایراد دارد.
  22. هیچ کانالی را هنگام جستجو پیدا نمیکند…آنتن پشت بام و یا خرابی تیونر در برد مین
  23. تلویزیون گاهی روشن میشود و گاهی روشن نمیشود…برد مین و یا پاور خراب است.
  24. فلش یو اس بی (USB)را شناسایی نمیکند…برد مین خراب است.
  25. پورت اچ دی ام آی(HDMI)را نمیشناسد…برد مین خراب است.
  26. پورت (AV)سه رنگ زرد سفید قرمز وصل است اما تصویر نمیاید…برد مین خراب است.
  27. به محض روشن شدن خاموش میشود و گاها با صدای سوت همراه است…برد پاور خراب است.
  28. بعد از حدود دقیقه دکمه های ریموت از کار می افتند…از خرابی برد پاور و یا مین برد.
  29. ​​​​​​​تصویر بسیار کمرنگ و سفید است…خرابی برد تیکان باعث این مشکل شده.
  30. گزینه سرچ و کانال یابی از منو حذف شده و قابل دسترس نیست…ازخرابی تنظیمات مین برد​​​​

تعمیر تلویزیون در منزل-تعمیر تلویزیون در محل-تعمیر ارزان تلویزیون
تلویزیون های LCD وLED

این تلویزیون ها ازچندین بخش تشکیل شده اند:1.صفحه نمایشگر که از جنس کریستال مایع می باشد.
2.بک لایت که در پشت صفحه نمایشگر وجود دارد.
بین بک لایت و پنل هم صفحاتی وجود دارد که باعث میشود نور یکدست و یکنواختی دا داشته باشیم
پنل از خود نوری ندارد.و برای نمایش درست تصویر باید بک لایت از پشت پنل روشن باشد.
در تلویزیونهای نسل اولیه ال سی دی زاویه دید محدود بود وبرای دید بهتر بایستی روبروی تلویزیون مینشستیم که البته این امر به مروراصلاح شده
در ساختار تلویزیون های جدید از دو نوع لامپ تصویر استفاده می شود:
1.بکلایت CCFL
2.بکلایت LED
تلویزیون های LED در حقیقت همان LCD های قدیم هستند تلویزیون های LCD به نور پشت پنل متکی هستند تا پنل کریستال مایع را روشن کند.معروفترین نوع LCD از نور فلورسنت در پشت پنل استفاده می کنند که به بکلایت CCFL معروفند.اما تلویزیوهای جدید LCD ازبکلایت LED برای ایجاد روشنایی استفاده میکنند.​​​​​​​​​​​​​​​​​

با پرسنلی مجرب در منزل شما و در تمام نقاط تهران می باشد
با ۳ ماه گارانتی تعمیر
با سرویس دهی سریع ٬ گارانتی سه ماهه ٬ قطعات اصلی٬ قیمت منصفانه در خدمت شمایی

کاربران کلیه مدلهای تلویزیون اعم از تلویزیون LCD تلویزیون LED تلویزیون پلاسما تلویزیون 4K تلویزیون 3D تلویزیون QLED و …می توانند در صورت مشاهده هر گونه ناکارامدی و اختلال در دستگاه مورد استفاده خویش به مرکز فدک ایکس ویژن تهران مراجعه کرده و سرویس های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون با همکاری مجموعه ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه های معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن ها لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربران آنها ارزانی دارد.خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون بسته به درخواست متقاضی به دو شیوه قابل دریافت است که این دو شیوه عبارتند از تعمیر تلویزیون در محل و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل

در شیوه نخست –یعنی تعمیر در محل تلویزیون نیازی به جابجایی دستگاه نیست و کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی را بر روی تلویزیون پیاده می سازند.در شیوه دوم لازم است تا کاربر دستگاه را به مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون تحویل دهد تا سرویس های مورد نیاز برروی آن اِعمال گردد.

تعمیر تخصصی تلویزیون در منزل

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر بهسازی ترمیم و تعویض قطعات انواع تلویزیون به متقاضیان است.شما کاربران گرامی می توانید با انتخاب آگاهانه ی مرکز تعمیر تلویزیون در کمترین زمان و با هزینه مصوب دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر تلویزیون شمال تهران منحصر به مدل واشکالی خاص نیست و کلیه عیوب سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون را پشتیبانی می کند.برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون عبارت است از:

تعمیر تلویزیون ال ای دی در منزل

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED پیش از هر اقدامی با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی نوع اشکال پیش آمده در دستگاه بررسی و شناسایی می گردد.در مرحله بعد نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

تعمیر تلویزیون پلاسما:

خرابی های پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه نیز هر دو اینها می باشد.اشکال رایج دیگری که تعمیر تلویزیون پلاسما را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است.در هر حال سرویس های تخصصی این محصول نیاز با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات تعمیر تلویزیون قابل دریافت است

تعمیر تلویزیون ال سی دی در منزل

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل های LCD ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی)ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است.در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید یکی از گزینه های موجود مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات تعمیر تلویزیون و رفع اشکالات پیش امده در این دستگاه است.

ویر، صدا، ورودی رم،USB، HDMI و… همگی بر روی مین برد نصب گردیده است، بنابراین گرمای تولیدی در این قطعه بسیار بالا می باشد. کوچکترین اختلالی باعث ایجاد خطا در عملکرد کل دستگاه شده و تماشای تلویزیون را با مشکل مواجه می‌کند. اختلال پیش آمده در قطعه مین برد نیازمند بررسی توسط کارشناسان مجرب در این زمینه است.

8- دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

از دیگر  مواردی که احتمال وجود دارد برای تلویزیون های ایکس ویژن پیش آید روشن شدن تلویزیون در طولانی مدت است. هنگامی که اقدام به روشن نمودن دستگاه از طریق ریموت و یا کلیدهای  بر روی بدنه دستگاه می نمایید، چراغ پاور چشمک زده اما تلویزیون روشن نمی شود، و بعد از چندین دقیقه یا ساعت دستگاه روشن شده و شروع به پخش تصویر می نماید.

علت این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی پاور تلویزیون باشد و کاملا قابل رفع است ، پس نگران نباشید .

9- دکمه پاور چشمک می زند ولی تلویزیون تصویر ندارد

اگر نداشتن تصویر در یک ورودی خاص باشد، دستگاه های جانبی مثل سینما خانگی و… متصل به تلویزیون را جدا کنید و آن ها را هم چک کنید ، اگر دستگاه اصلا روشن نشد یا تصویر نداشت برای اینکه از علت خرابی تلویزیون اطمینان داشته باشید، کار را به متخصصان ما بسپارید و درخواست تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود را ثبت کنید.

علت این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی مین برد تلویزیون باشد و کاملا قابل رفع است ، پس نگران نباشید .

10- دکمه پاور چشمک می زند و تصویر و صدا دارد

این مورد بسیار نادر است و احتمال خرابی چندین قطعه وجود دارد ، از جمله بک لایت ، برد پاور یا مین برد .

4- سیاه شدن تصویر در تلویزیون ایکس ویژن

5- پدید آمدن هاله های تیره در تصویر تلویزیون

6- صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن تاریک است

یکی از مواردی که معمولاً خرابی در بخش بک لایت ابتدا خود را به آن حالت نمایان می‌کند، پدید آمدن هاله های تیره در تصویر تلویزیون است. به این صورت که در آن قسمت تصویر را کِدِر مشاهده نموده و همانند این است که پرده سیاهی بر روی تصویر کشیده شده است. این امر نشان از خرابی در برخی لامپ‌ها دارد و اخطار اولیه بابت بررسی و تعمیر را به کاربر می دهد. بعضی از کاربران گرامی با مشاهده این مشکلات در تصویر، همچنان از تلویزیون استفاده می کنند و با همان حالت تلویزیون را روشن نگه می دارند، لازم است این نکته را بیان نماییم که نتیجه این امر آسیب‌ دیدگی تمام لامپ ها و در نتیجه تحمل هزینه بالاتر بابت تعمیر تلویزیون است.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل

اما در صورتی که با مشاهده خطایی در تصویر اقدامات لازم بابت تعمیر در همان ساعات اولیه صورت گیرد، به مراتب با تعمیر همان تعداد لامپ آسیب دیده و هزینه پایین تر میتوان مشکل به وجود آمده را برطرف نمود. تعمیرات آریان با بررسی تمام لامپها و تست میزان آسیب دیدگی و یا سلامت آن ها، بر حسب نیاز اقدام به تعمیر و یا تعویض آن ها می نماید.

اصلی‌ترین دلیل در این بخش می‌تواند مربوط به بک لایت و لامپ ها یا پنل تلویزیون باشد .

7- نقاط روشن یا تاریک در تلویزیون ایکس ویژن

8- پدید آمدن نقاط نورانی در تصویر تلویزیون

همیشه سیاه شدن تصویر به معنای خرابی در بخش بک لایت نیست، گاهی پدیدآمدن یک سری نقاط نورانی یا تاریک و روشن در تصویر نیز نشان از خرابی در بخش لامپ های تلویزیون است. بدین صورت که در برخی از نقاط تصویر نقطه های نورانی همانند لامپ روشن است و تصویر در آن نقاط نورانی و سفید مشاهده می‌شود. لامپ‌ها به دلیل اینکه بتوانند نور را به صورت یکسان در اطراف خود پخش کنند دارای منشوری بر روی خود می باشند، که این منشورها توسط چسب مخصوص به لامپ ها متصل شده اند، حال اگر به دلیل گرمای تولیدی لامپ ها و یا غیر استاندارد بودن لامپ ها، منشور از آنها جدا گردد و لامپ دیگر نتواند نور را به اطراف پخش کند، باعث شده تا نور مستقیماً به صفحه تابیده و آن را به صورت یک نقطه نورانی در تصویر مشاهده نماییم.

اصلی‌ترین دلیل در این بخش می‌تواند مربوط به بک لایت و لامپ های تلویزیون باشد .

9- وضوح تصویر تلویزیون ایکس ویژن پایین است

10- کم نور شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

گاهی هنگام مشاهده با این صحنه مواجه می شوید که کیفیت و نور تصویر با حالت قبل، متفاوت است و تصویر کم نور تر شده است. در ابتدا این تصور در ذهن هر کاربری نقش می‌بندد که تنظیمات تلویزیون دستکاری شده به همین دلیل نور تصویر کمتر از قبل مشاهده می شود. با یک بررسی ساده در تنظیمات می‌توان یقین پیدا نمود که ایراد در بخش تنظیمات تلویزیون نیست. باید بیان نماییم ایراد پدید آمده در بخش لامپ ها و ضعیف شدن عملکرد آنها باعث کم نور شدن تصویر شده است. این امر نیازمند بررسی توسط متخصصین را دارد، تا با مشخص نمودن تعداد لامپ های آسیب دیده نسبت به تعمیر و یا تعویض تمامی آن ها اقدامات لازم را انجام دهند.

تعمیرات ال سی دی ایکس ویژن در محل

اصلی‌ترین دلیل در این بخش می‌تواند مربوط به بک لایت و لامپ های تلویزیون باشد .

مطالعه مقاله ” دلایل کم نور شدن تلویزیون ” کمک می کند اطلاعات کامل تری را درباره برد اصلی بدست آورید .

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن از آن دسته تعمیراتی است که مرکز تعمیر تعمیرات آریان به صورت ویژه در آن تخصص و تبحر دارد

11- پرش تصویر ، تصویر لرزش دارد یا پرپر می زند

مطمئنا تا به حال با این صحنه مواجه شده که به هنگام تماشای برنامه تلویزیونی تصویر دچار پرش و یا چشمک زدن شده باشد، که معمولا اکثرا  این مشکل را ناشی از خرابی در بخش آنتن می‌دانند. اما گاهی اوقات پرش تصویر به گونه‌ای است که تماشای تلویزیون را با اختلال مواجه می‌کند و همانند یک لامپ که در حال سوختن است شروع به چشمک زدن می‌کند. اختلالات به وجود آمده در لامپ‌ها می‌تواند دلیل بروز این مشکل در تلویزیون باشد. با خرابی یک و یا تعدادی از لامپ ها تصویر تلویزیون حالت پرش پیدا می‌کند که نیازمند بررسی و تعمیر توسط افراد متخصص در این زمینه می باشد.

اصلی‌ترین دلیل در این بخش می‌تواند مربوط به آنتن ، بک لایت یا پنل تلویزیون باشد .

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل

12- تصویر کیفیت ندارد یا کیفیت آن پایین است

گاهی ممکن است حس کنید تصویری که دارید می‌بیند با کیفیت نیست یا کیفیت تصویر پایین است. معمولا این مشکل در تلویزیون می‌تواند زمانی اتفاق بیفتد که تصویری که در حال پخش است، تصویر با کیفیتی نباشد. مثلا سیگنال‌هایی که از فرستنده‌ی ایران یعنی صدا و سیما یا حتی تصاویر ماهواره‌ای و سی دی های کپی پخش می‌شوند، با وضوح و کیفیت پایین باشند. یکی از راه حل‌ها این است که باید سیگنال با وضوح HD و FULL HD به تلویزیون بدهید تا با کیفیت مطلوب تصاویر را ببینید. در ضمن با انجام دادن یکسری تنظیمات می‌توانید کیفیت تصویر رو بهتر کنید.

در صورتی که با بررسی همه مراحل ، مشکل دستگاه برطرف نشد ، باید تکنسین جهت تشخیص عیب و تعمیر تلویزون ایکس ویژن مراجعه کند.

تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن در محل

تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در محل

اصلی‌ترین دلیل در این بخش می‌تواند مربوط به بک لایت ، پنل یا برد تیکان تلویزیون باشد .

13- رنگ تصویر تلویزیون ایکس ویژن خوب نیست

14- بهم ریختگی رنگ ها در تلویزیون ایکس ویژن

اگر تصویری که با فلش روی تلویزیون پخش می‌شود از کیفیت لازم برخوردار باشد ، مشکل از پخش کننده تصویری بوده که در آن زمان در حال پخش است ، اما اگر تصویری که می‌بینید با فلش هم کیفیت نداشت ، یعنی فیلم یا تصویری با کیفیت بالا ضبط ؛ در این مورد جهت اطمینان ، کار را به متخصصان بسپارید. باید ایراد تلویزیون،  توسط تکنسین‌های متخصص ما با ثبت درخواست تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بررسی شود.

اصلی‌ترین دلیل در این بخش می‌تواند مربوط به بک لایت یا پنل تلویزیون یا برد تیکان باشد .

15- پدید آمدن لکه های رنگی بر روی تصویر تلویزیون ایکس ویژن

16- خطوط پهن عمودی روی پنل تلویزیون ایکس ویژن

17- خط نازک عمودی روی پنل تلویزیون ایکس ویژن

18- خط نازک افقی روی پنل تلویزیون ایکس ویژن

19- خطوط پهن افقی روی پنل تلویزیون ایکس ویژن

در صورتی که با مشاهده لکه های رنگی بر روی تصویر تلویزیون خود مواجه شدید، سریعاً نسبت به تعمیر آن توسط افراد کارشناس اقدام نمایید. این مشکل به این صورت است که بر روی تصویر تلویزیون یک سری هاله های رنگی نمایان شده و تماشای تصویر را با اختلال مواجه میکند، این امر می تواند ناشی از خرابی در بخش پنل و یا RGB باشد.

معنای RGB سه رنگ اصلی قرمز،سبز و آبی در تلویزیون است، و منظور از خرابی در RGB این می باشد که تلویزیون قادر به پخش این سه رنگ نمی باشد. یکی از مهمترین عواملی که در پدید آمدن این مشکل در تلویزیون دخیل است استفاده طولانی مدت از تلویزیون می باشد، بررسی این موضوع تنها می بایست توسط افراد کارشناسی صورت گیرد.

 

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

لازم به ذکر است که ممکن است یک قطعه الکترونیکی خراب شده باشد یا نیاز به تعویض قسمت بزرگتری لازم باشد که در این صورت هزینه تعمیر بیشتر خواهد بود. بهترین کار بررسی مشکل به وجود آمده توسط متخصصان و برآورد هزینه تعمیر از طرف آن‌ها است .یکی از تخصصی­ ترین مراکز تعمیرات تلویزیون که با بهره­گیری از تکنسین­ ها تعمیرکاران مجرب ،اقدام به تعمیر انواع مختلف تلویزیون ها­ دارد مرکز تعمیرات تلویزیون فدک می باشد. این مرکز ضمن تشخیص درست ، با کمترین هزینه دستگاه شما را به درستی تعمیر و تحویل می دهد.

 مشاوره و تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *