تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

دوستداران فیلم و سریال و فوتبال به خوبی از ارزش بالای تلویزیون و صفحه‌ی نمایش اطلاع دارند. از لذت بخش ترین  بخش های  تماشای برنامه ‌های تلویزیونی ، دیدن در تلویزیون با ابعاد بزرگ و کیفیت بالا می باشد که لذت ‌بخش و حس سینما را به بیننده منتقل می کند. امروزه برندهای زیادی در سراسر دنیا از انواع تلویزیون براساس دانش و  فناوری روز تولید می گردد .

درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختن رنگ ها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام تصویر یا قسمتی از آن ،وجود هاله ای بر روی صفحه نمایشگر همگی از علت هایی برای خراب شدن پنل تلویزیون به حساب می آیند که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه

راه حلی که برای این مورد می توان به کمکار برد تعویض پنل تلویزیون می باشد که انجام این کار احتمال دارد هزینه زیادی را برای شما به بار آورد. برای اینکه بتوانید این مشکل را به آسانی و با کم ترین هزینه حل نمایید بهتر هست با تکنسین های مجرب و متخصص در تهران تماس برقرار کنید.

سیاه شدن یک طرف صفحه تلویزیون :

خراب شدن و سوختن پیکسل ها سوختگی و خرابی پنل تلویزیون یا خرابی بک لایت ها از جمله علت های خرابی در تلوزیون ها می باشد. دلیل این مشکل خرابی در یکی اجزای اصلی تلویزیون اتفاق خواهد بود که لازم هست در صورت خرابی حتما با نمایندگی ها و تکنسین های مجرب در تهران تماس برقرار کنید تا در صدد حل مشکل آن قرار گیرند.

 

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

خرابی صدا در تلویزیون های ال ای دی، از مشکلات شایع می باشد. اگردر حین تماشا متوجه قطعی صدای تصویر شدید در ابتدالازم است که به منوی تلویزیون مراجعه ، سپس ضمن رفتن به قسمت تنظیمات صدا از خاموش یا روشن بودن صدای تلویزیون اطمینان خاطر پیدا کنید. در صورتی که تنظیمات درست انجام شده بود یک هدفون استفاده کنید و آن را به ورودی هدفون تلویزیون قرار دهید، در صورتی که صدا وجود داشت احتمال زیاد بلندگوی تلویزیون خراب می باشد و باید تعویض شود. در این حالت شما می توانید با مرکز تعمیر تلویزیون در تهران تماس برقرار کنید و درخواست راهنمایی و تعمیر آن را کنید.

 

خراب شدن خازن در برد پاور:

گاهی در حالت روشن نشدن یا دیر روشن شدن تلویزیون جریان ایجاد شده دارای ریپل می شود وجریان dcپایین تر از حد مجاز خارج خواهد شد. در این صورت جریان به درستی وارد قطعات بعدی نمی گردد وعملکرد به درستی انجام نمی گیرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل در سه راه افسریه

به عنوان نمونه آی سی سیستم کنترل که با ولتاژی توسط پاور ایجاد شده ، فعالیت می کند و اگر کارکرد آن دچار مشکل شود تلویزیون دیر روشن خواهد گشت. از ویژگی های مهم خازن ها مخصوصا خازن های الکترولیت که در مورد آن بحث خواهیم نمود، به مرور از ظرفیت آن ها که بر اساس  واحد فاراد سنجیده می شود که رو به کاهش می رود. ویژگی مهم آن که عبور جریان و گرم شدن خازن، دوباره باعث پر شدن ظرفیت می شود و همزمان با عبور جریان و گرم شدن خازن، این کمبود ظرفیت نیز جبران می نماید. همین ویژگی باعث می شود که تلویزیون به آهستگی و تاخیر روشن شود.

یکی از اصول مهم در بخش تعمیر تلویزیون، رفع مواردی است که ممکن است در آینده به مشکل تبدیل گردد. عدم کیفیت خازن های مصرفی و همچنین نزدیک بودن ولتاژ وارده به خازن با ولتاژی کار، آن از دیگر علل خرابی خازن ها است که برای جایگزینی بهتر، می توان از خازن های با ولتاژ بالاتر استفاده داشت.

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

یکی از نکات مهم در انجام تعمیرات تلویزیون، عدم جابه‌جایی دستگاه می باشد. خیلی از شکستگی‌ها و ترک های ایجاد شده روی قطعات دستگاه ممکن است جابه‌جایی‌ها علت این اتفاقات باشد.

گاهی اوقات قطعه ای که تعمیرکار تلویزیون می تواند آن را تعمیر کنند با دستکاری‌های غیر اصولی و یا جابجایی کاملا از دور خارج می گردد که در این صورت نیاز است تعویض شود که موجب ساخت هزینه بیشتری برای شما می شود. ما در مرکز خود تعمیرکاران مجرب و مسلط به انواع برندهای تلویزیون را استخدام کرده ایم تا آسودگی خیال مشتریان را فراهم کنیم که در ضمن راحتی نیز بتوانند تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص آن برند سپارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *